APK Netflix qui s'installe

Démarré par ajds, 12 Avril 2020 à 16:17:56

« précédent - suivant »

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

https://apk.cafe/download?file_id=1061201/netflix

Fonctionne.
Limitations :
- HD (pas de 4k)
- son en stéréo uniquement
- souris obligatoire


oui, j'avais essayé rapidement mais je n'utilise pas Kodi et cela me semble un peu lourd à installer et à utiliser, au final jamais réussi à mon connecter, il me dit login failed quand je lance le plugin.

Y a de la 4K et du son surround avec ce plugin ?

Citation de: ajds le 12 Avril 2020 à 17:47:56
Y a de la 4K et du son surround avec ce plugin ?
Je ne sais pas, mais je pense au moins la HD

Je viens de re tenter avec le repository cité. La j'arrive à me connecter et ça fonctionne mais on perd l'interface Netflix ce qui est un peu dommage.
C'est également limité au HD et je n'ai pas réussi à obtenir autre chose que de la stéréo.
Par contre, ca fonctionne sans souris.

Tu as activé le Dolby Digital Plus (Dans les paramètres du plugins ?) selon le FAQ

CitationHow to enable Dolby Atmos
It's enabled by default, when option Enable Dolby Digital Plus is enabled. But only some films/TV shows have Atmos streams.

On Kodi 18.x they can be distinguished only from the skin media-flag "Dolby-HD".
On Koki 19.x they can be distinguished also from the label "Atmos" in the audio language list
A premium netflix account is required.

CitationHow to enable HDR
If 4K prerequisites are met, you must enabled HDR profiles in addon settings.

In the addon settings go to Expert page and set: Enable HEVC profiles to ON Enable HDR profiles to ON
Depending on your setup, there may be some tinkering required to get HDR to work. This depends on your TV, if you are using an AV-Receiver, which device Kodi is running on, etc. Please make sure to search the issues and available forum threads for a solution before opening an issue!


CitationMy android device supports 4K but does not playback at 4K
Before asking for help, please perform the following checks:

Verify that your device support Widevine Security Level L1 (use an app like: DRM Info)(La box est bon ok)
Verify that your device is connected to a display and/or amplifier with HDCP 2.2 or higher
Verify that in the Netflix website the streaming quality settings is set to Auto or High
If possible change Kodi display resolution to 4K. If it is not possible, open InputStream Adaptive settings and set Ignore Display Resolution to ON
Verify that in the addon settings these settings (in the Expert page) are set correctly: Enable VP9 profiles to OFF Enable HEVC profiles to ON
Verify that in the InputStream Adaptive add-on these settings are set correctly: Override HDCP status to ON Stream selection to Auto

Citation de: thedark le 12 Avril 2020 à 18:34:13
Tu as activé le Dolby Digital Plus (Dans les paramètres du plugins ?) selon le FAQ

CitationHow to enable Dolby Atmos
It's enabled by default, when option Enable Dolby Digital Plus is enabled. But only some films/TV shows have Atmos streams.

On Kodi 18.x they can be distinguished only from the skin media-flag "Dolby-HD".
On Koki 19.x they can be distinguished also from the label "Atmos" in the audio language list
A premium netflix account is required.

CitationHow to enable HDR
If 4K prerequisites are met, you must enabled HDR profiles in addon settings.

In the addon settings go to Expert page and set: Enable HEVC profiles to ON Enable HDR profiles to ON
Depending on your setup, there may be some tinkering required to get HDR to work. This depends on your TV, if you are using an AV-Receiver, which device Kodi is running on, etc. Please make sure to search the issues and available forum threads for a solution before opening an issue!


CitationMy android device supports 4K but does not playback at 4K
Before asking for help, please perform the following checks:

Verify that your device support Widevine Security Level L1 (use an app like: DRM Info)(La box est bon ok)
Verify that your device is connected to a display and/or amplifier with HDCP 2.2 or higher
Verify that in the Netflix website the streaming quality settings is set to Auto or High
If possible change Kodi display resolution to 4K. If it is not possible, open InputStream Adaptive settings and set Ignore Display Resolution to ON
Verify that in the addon settings these settings (in the Expert page) are set correctly: Enable VP9 profiles to OFF Enable HEVC profiles to ON
Verify that in the InputStream Adaptive add-on these settings are set correctly: Override HDCP status to ON Stream selection to Auto

oui, j'ai joué un peu avec tous les paramètres audio, coté Kodi et coté box, pas de surround.

Vous avez bien paramètré coté Kodi en passthrough ?


Et sur la Pure as-tu essayé de mettre les paramètres audio d'Android en manual et d'activer tous les plugins?

paramètres audio en manual, oui, j'ai essayé mais qu'entends tu par activer tous les plugin, tous les plugin de Kodi ? Il y en a pas genre des centaines ?

Quand tu passes en manual tu dois activer les codecs car certains étaient désactivés chez moi.
Dans Kodi si tu te mets en mode expert tu peux activer aussi les codecs (j'avais dû le faire manuellement).
Si besoin je peux faire des photos.

Il me semble que j'avais essayé ça aussi. A l'occasion je referais une tentative. Pour l'instant je n'utilise pas la pure pour Netflix. J'ai un pc hc d'un coté et une freebox player devialet de l'autre pour ça. Cette dernière est pour les enfants.

CitationIf again you don't get 4k resolution, take note of the ESN of your device, or get it from Netflix App (can be found under Settings => About) and write it down on Expert page, Manual ESN.
Essayer un des trois pour la 4K
https://0bin.net/paste/rfUQZcjzO97zRCzH#AJ08i6p7RpdOR0YiTwOyE2OJkpO59ZvXrwsoECd5TWJ